Польща включила до шкільної програми комп’ютерну гру про війну
- Уряд Польщі запровадив програму «Ігри у освіті». Інтеграція відеоігор у навчання школярів є привабливим для учнів способом передати знання.
- Першим учасником проєкту став воєнний симулятор.
- Доступ до затверджених у рамках програми школярі матимуть безкоштовно. Також буде створено плани уроків на основі ігор.
У Польщі до шкільної програми включили воєнний симулятор This War of Mine. Сюжет гри заснований на розповідях очевидців облоги Сараєва у 1992-1996 роках. Її унікальність у тому, що грати потрібно за цивільне населення, головна мета якого — вижити. У польському уряді вважають, що симулятор є корисним інструментом для розуміння учнями історії та природи війн.
Заборона розповідає про польську урядову програму «Ігри у освіті», а також про першу гру, яка увійшла до шкільної програми.
Ігри у освіті: програма польського уряду
У Польщі запровадили освітню програму, яка покликана інтегрувати у навчальний процес відеоігри, йдеться на урядовому сайті країни.
«Відеоігри є одним із ключових елементів сучасної культури, і хоча кілька десятиліть тому це здавалося малоймовірним, нині — завдяки феноменальному розвитку технологій та поетиці ігор — вони можуть мати реальний вплив на наше життя. Включення ігор у систему освіти дозволяє передавати знання привабливим для учня способом, розвиваючи навички та розширюючи межі уяви», — вважають у міністерстві науки та вищої освіти Польщі.
Програма передбачає:
Читати більше новин в Telegram- затвердження низки відеоігор, корисних для розвитку школярів;
- безплатний доступ до них учнів;
- створення сценаріїв уроків, щоб інтегрувати ігри у навчальний процес;
- поради вчителям, як це зробити;
- залучення до співпраці виробників відеоігор.
This War of Mine: що це за гра
Першою у шкільну програму, поки тільки у рамках позакласного читання, включили гру This War of Mine польської компанії «11 bit studios». Це воєнний симулятор, події у якому розгортаються під час облоги Сараєва з 1992 по 1996 роки.
Унікальність гри у тому, що юзер повинен керувати не солдатом, а групою цивільних, яким доводиться виживати в умовах війни. Виживання і є головним завданням гравця. Персонажі можуть захворіти, померти від голоду або впасти у депресивний стан. Моральний аспект полягає у тому, що всіх врятувати неможливо, тому доведеться постійно ухвалювати тяжкі рішення.
«Тон гри та правдивість у зображенні суворих реалій роблять її корисним інструментом під час розмови з учнями про війни, їх історію та природу, а також етику, психологію, цінність людської гідності чи поведінки в ситуаціях, які безпосередньо загрожують життю», — вважають у міністерстві науки та вищої освіти Польщі.
Гра заснована на аналізі низки збройних конфліктів останніх десятиліть: Варшавське повстання, штурм Грозного, війна в Сирії тощо. Команда розробників проаналізувала всі ці збройні конфлікти з точки зору долі мирного населення. Для її створення також було досліджено вплив травматичних переживань на психіку дорослих і дітей. Головним натхненням для розробки проєкту стали розповіді свідків облоги Сараєва, які й лягли в основу симулятора.
Окрім гри, у співпраці з розробниками також були створені навчальні матеріали для використання під час занять: освітня брошура, присвячена життю людей під час окупації, та плани уроків на основі гри.
Раніше Заборона розповідала про сюжетно-рольову гру «My Child Lebensborn» про дитяче виховання в умовах постнацизму, а також про те, чому це соціально важливий проєкт.
Читати більше новин в Telegram