метроїдванія

Sonya Gryn
Автор:

Назва жанру походить від ігор Metroid та Castelvania — критично визнаних проєктів, механіки яких дублюються в подальших іграх жанру. Зазвичай метроїдванія — це платформер, який майже завжди має механіки стрибка, видряпування й ухилення. Важлива ознака жанру в тому, що гравець може майже одразу вибирати напрямок руху та пересуватися великою картою, але стикається з перешкодами, які не може подолати через брак навичок. Через це він змушений досліджувати інші локації, шукати бусти — покращення навичок героя — та повертатись до раніше недоступних зон. Саме тому метроїдванії притаманний бектрекінг — повернення до вже пройдених локацій.

Сподобався матеріал?

Підтримай Заборону на Patreon, щоб ми могли випускати ще більше цікавих історій